Je pakket online tracken

We houden je graag op de hoogte over de status van je bestelling. Wij leveren statusupdates op de volgende momenten:

De bestelling...Je ontvangt...
... is correct binnengekomen bij ons... de orderbevestiging per e-mail.
... wordt verzameld in ons magazijn... de "in behandeling" bevestiging per e-mail.
... is afgeleverd aan de transporteur... de verzendbevestiging met Track & Trace-code per e-mail.

De status van je pakket online volgen (Track & Trace / Mijn Pakket)

Binnen Nederland en België verzenden wij alle pakketten via PostNL. Wanneer je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je de zogenaamde Track & Trace-code (ook wel 3S-code genoemd). Hiermee kun je de status van je pakket volgen via de website van PostNL (Mijn Pakket):
https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Buitenlandse zendingen

Zendingen buiten Nederland en België worden mogelijk verzonden via andere transporteurs zoals DHL, UPS en FedEx. Ook voor deze zendingen ontvang je een Track & Trace-nummer.